rozmyślania

Dlaczego nie lubie burzy?

10860830_10153063347779716_4545155281643245049_o

Wzięło mnie na refleksje, po wczorajszej burzy, która przeszła przez moje miejsce zamieszkania. Wracając do pytania jakie zadałam w tytule nie lubię tej pogody z kilku różnych powodów. Nie trawie w każdym calu odgłosu grzmotu, jaki jest po rozświetleniu przez piorun nieba. Przyprawia mnie on o dreszcze. Do tego ta ulewa i wiatr, który łamię gałęzie, a czasem nawet i drzewa. Jeszcze pół biedy jak jest się w swoim domu, ale jak natrafi się na taką burzę będąc poza domem u znajomych, lub co gorsza na spacerze daleko od domu. Niby można przeczekać, ale jeśli jest późna godzina i nie zapowiada się na koniec ulewy, to jesteśmy w kropce. Prawdą jest że burza jest bardzo ciekawa, ale tylko wtedy kiedy siedzi się w bezpiecznym miejscu, nie musząc moknąć. To na prawdę piękne zjawisko, które ładnie wygląda na zdjęciach, oraz jest bardzo interesujące od strony powstania i tym co się dzieje podczas wyładowań atmosferycznych. Jednak to nadal mnie nie przekonuje by polubić taką pogodę. Najczęściej jest to czas wyjęty z mojego życia, na przeczekanie tego i dokończenie pracy jaką wcześniej wykonywałam. Może kiedyś polubię burzę, ale na razie nie zapowiada się na to. Pewnie wtedy kiedy będę miała do kogo przytulić się w taką pogodę i zasnąć, albo obejrzeć jakiś fajny film, nie przejmując się co się dzieje na zewnątrz. Tak więc pozdrawiam osoby, które tak jak ja nie przepadają za taką pogodę ^,^

~Stokrotka~

One thought on “Dlaczego nie lubie burzy?

Skomentuj

