recenzje

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć

659287_1-1

Gatunek: Familijny, Fantasy, Przygodowy

Rok premiery: 2016
Ocena: ★★★★★★☆☆☆☆ 6/10

          W tamtym miesiącu wybrałam się do kina, na długo wyczekiwany film. Kiedy tylko dowiedziałam się o kontynuacji dobrze znanej serii o czarodziejach, nie mogłam przegapić tej ekranizacji. Prawdę mówiąc dużo oczekiwałam od tego filmu. Zapowiadał się całkiem nieźle, po zwiastunach sądziłam że będzie dużo akcji i oczywiście magii.

Początek był całkiem dobry, choć trochę można było się pogubić, o co właściwie tu chodzi. Szczerze myślałam że film będzie nawiązywał choć w znacznej części do Hogwardu. Jednak akcja została przeniesiona do Nowego Jorku, co mnie bardzo zniesmaczyło, bo przecież cały w tym był urok że wcześniejsze części filmowe działy się w Londynie. No ale przecież nie będę skreślać filmu po samym umiejscowieniu.

Film jednak troszkę mnie rozczarował. Choć same fantastyczne zwierzęta budziły podziw, to sama fabuła nie była zbytnio przemyślana. Było dość przewidywalnie no i w żaden możliwy sposób nie było nawiązania do historii ani Harrego ani Hogwardu. Jednak było czasami całkiem zabawnie przez co nie skreślam filmu definitywnie. Choć raczej nie wróciłabym do niego w przyszłości. Jakoś po prostu nie poczułam tej magii, dlatego trochę nudził mnie ten film. Gdyby jednak film był o założycielach Hogwardu, albo czasach Toma Riddla, lub chociaż przygodach dzieci Hermiony, Harrego, Rona i Ginny, to film na pewno choć trochę wciągnąłby mnie w ten świat. Moją i tak wysoką ocenę zawdzięcza pomysłowości co do magicznych zwierząt, one jedynie w tym całym filmie wzbudziły moją uwagę.

Dziękuję za uwagę i zapraszam do własnych spostrzeżeń 😉

~Stokrotka~

Skomentuj

